Արդյունք 1.
հասկանալ տարածական մտածողությունը և ըմբռնել ծավալի հասկաղողությունը
|
Թեմատիկ պլանավորում
|
ժամ
|
|
Տ
|
Գ
|
||
Կատարման չափանիշները
ա.
ներկայացնում է դեկորատիվ տարածական արվեստի և էլեմենտների կարևորությունը
բ.
հիմնավորում է դեկորատիվ տարածական էլեմենտներում կիռարվող նյութերի բազմազանությունը
գ.
կատարում է դեկորատիվ տարածական հորինվածքներ,կիրառելով տարբեր տեխնիկաներ և նյութեր
|
Թեմա 1
Թեմատիկ կոմպոզիցիաներ, տարածական քանդակներ, պատճենավորում: |
2ժ
|
20ժ
|
Գնահատման միջոցը
Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով:
|
Գնահատման գործիքը
·
Գործնական
առաջադրանք
|
||
Մեթոդաբանությունը
և ռեսուրսները
Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է տեսական
պարապմունքի և գործնական
աշխատանքի
միջոցով:
Աշակերտին հանձնարարվում է ծավալատարածքային հորինվածքներ,դեկորատիվ էլեմենտների
կիռարումով:
Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են
հիմնականում անսխալ:
|
Մեթոդներ
·
Արվող աշխատանքի պարզաբանում
·
Գործնական աշխատանք
Ռեսուրսներ
Թուղթ, մատիտ, կավ, գիպս, խառը տեխնիկա
|
||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը
Տեսական 2ժ
Գործնական 20ժ
|
|
Արդյունք 2
ներկայացնել կավից փոքր էսքիզներ
|
Թեմատիկ պլանավորում
|
ժամ
|
|
Տ
|
Գ
|
||
Կատարման չափանիշները
ա.պատրաստում է աշխատանքի համար բոլոր
անհրաժեշտ նյութերը
բ. կարողանում
է քանդակել և ասելիքը փոխանցել գործի միջոցով
գ. տեղավորվում է դասաժամի մեջ
|
Թեմա 2 Քանդակի վերարտադրում
|
4ժ
|
50ժ
|
·
Գործնական աշխատանքներ
|
10ժ
|
|
|
Գնահատման միջոցը
Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով: Աշակերտին հանձնարարվում է պրոեկցիոն տարբեր խնդիրներ:
Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են
հիմնականում անսխալ:
|
Գնահատման գործիքը
Գործնական առաջադրանք
|
||
Մեթոդաբանությունը
և ռեսուրսները
Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով, որի
ընթացքում
աշակերտը
կատարում
է էսքիզային աշխատանքներ:
Անհրաժեշտ
է ունենալ էսքիզի թուղթ, կավ, ձուլման համար գիպս:
|
Մեթոդներ
· Տեսական մասի պարզաբանում
·
Գործնական պարապմունք
|
||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը
տեսական 4 ժամ
գործնական 50ժամ
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий