четверг, 28 ноября 2013 г.

Քանդակ /մոդուլ, 10-րդ դաս./


ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ « Քանդակ »
Մոդուլի դասիչը

Մոդուլի նպատակը
Մոդուլի նպատակն է սովորողին ուսուցանել քանդակի հիմունքները:

Մոդուլի տևողությունը 144 ժամ
տեսական 10 ժամ                      գործնական 134 ժամ

Մուտքային պահանջները
Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնա­կան մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:



ՈՒսումնառության արդյունքները
Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո աշակերտը պետք է կարողանա`
1. հասկանալ տարածական մտածողությունը և ըմբռնել ծավալի հասկաղողությունը
2. ներկայացնել կավից փոքր էսքիզներ
3. ներկայացնել նախադծային և կոմպոզիցիոն խնդիրների իրականացման տաբերակներ`գրաֆիկական և գունային լուծումներով:
4. առաջադրանքներում կիրառի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցներ:
5. Դասական գործերի պատճենավորում:


Մոդուլի գնահատման կարգը
Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի
սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է։



Արդյունք 1.
 հասկանալ տարածական մտածողությունը և ըմբռնել ծավալի հասկաղողությունը

Թեմատիկ պլանավորում
ժամ
Տ
Գ
Կատարման չափանիշները
ա. ներկայացնում է դեկորատիվ տարածական  արվեստի և էլեմենտների կարևորությունը
բ. հիմնավորում է դեկորատիվ տարածական էլեմենտներում կիռարվող նյութերի բազմազանությունը
գ. կատարում է դեկորատիվ տարածական հորինվածքներ,կիրառելով տարբեր տեխնիկաներ և նյութեր

Թեմա 1
Թեմատիկ կոմպոզիցիաներ, տարածական քանդակներ, պատճենավորում:


20ժ
Գնահատման միջոցը
Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով:


Գնահատման գործիքը
·       Գործնական առաջադրանք
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները
Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է տեսական պարապմունքի և գործնական աշխատանքի միջոցով:
Աշակերտին հանձնարարվում է ծավալատարածքային հորինվածքներ,դեկորատիվ էլեմենտների կիռարումով:
Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ:
Մեթոդներ
·       Արվող աշխատանքի պարզաբանում
·       Գործնական աշխատանք
Ռեսուրսներ
Թուղթ, մատիտ, կավ, գիպս, խառը տեխնիկա
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը
Տեսական 2ժ
Գործնական 20ժ



Արդյունք 2
ներկայացնել կավից փոքր էսքիզներ
Թեմատիկ պլանավորում
ժամ
Տ

Գ

Կատարման չափանիշները
ա.պատրաստում է աշխատանքի համար բոլոր
 անհրաժեշտ նյութերը
բ. կարողանում է քանդակել և ասելիքը փոխանցել գործի միջոցով
գ. տեղավորվում է դասաժամի մեջ

Թեմա 2  Քանդակի վերարտադրում
50ժ

·         Գործնական աշխատանքներ

10ժ


Գնահատման միջոցը
Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով: Աշակերտին հանձնարարվում է պրոեկցիոն տարբեր խնդիրներ:
Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ:
Գնահատման գործիքը

Գործնական առաջադրանք
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները
Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով, որի ընթացքում աշակերտը կատարում է էսքիզային աշխատանքներ: Անհրաժեշտ է ունենալ էսքիզի թուղթ, կավ, ձուլման համար գիպս:
Մեթոդներ
·       Տեսական մասի պարզաբանում
·       Գործնական պարապմունք

ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը
տեսական 4 ժամ
գործնական 50ժամ

Комментариев нет:

Отправить комментарий